İlk okuduğumda 14 yaşındaydım, ikinci okuduğumda 16, üçüncü 17 ve daha demin dördüncü 18. Hala çok güzel. Okuma listem bittikçe okuyorum tekrar tekrar. Her defasında farklı duygular. Hakan Günday’ın diğer kitaplarıyla karşılaştırınca biraz daha romantik, basit anlatım, az betimleme ve mutlu son.