George Orwell'in 1984 romanının çok kötü bir taklidi olmuş. Hastalıklı, saplantılı, takıntılı davranışları aşk gibi göstererek gençlerin aklını bulandıracak bir eser. Her ne kadar kurgu olsa da şiddetin, cinayetin bu kadar özendirilmesini, kutsanmasını doğru bulmuyorum. Tüm bunlar yetmezmiş gibi ticari kaygıdan dolayı sayfa sayısının bu kadar fazla olması ayrıca zaman kaybına neden oluyor. Herkes kitap yazmamali. Kitap değil yazar okumalı insan.