Memleketimden insan manzaralarının en iyi manzarası. Düşmeyi, kalkmayı, kanı, gözyaşını her şeyi iliklere kadar hissettiriyor. Ama Kemal ağabey bu kadar uzun yazmasa mıydın be, valla ortalarda çok kayboldum aynı şeyi okur gibi oldum ama vardır bir bildiğin.