·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Kasım 2017 20:36 Çok klasik bir genç kız, aşk romanıydı. Yazarın dilini, olay akışını beğendim. Klişelerden uzak durulmaya çalışılmış ancak pek başarılı olunamamış. Verilmek istenen mesaj, anlatılmak istenen konu iyi işlense de çerezlik bir oku-geç kitabı.