·516 syf.····Okunma: 29 Ocak 2010 20:16 15 yıl arayla ikinci defa okuduğum eser, kaliteli kitapların her yaşa farklı şey söylediği iddiasını kanıtlıyor demek abartı olmaz. Askerlik sırasında kitapsızlıktan elime aldığım, sıkıldığım, detaylarında boğulduğum kitabı şimdi bütün inceliklerini hissederek büyük bir zevkle okudum. Zevk aldığım elbette yalancı, namussuz başkahramanın aldatmayla başlayan sonra aşka dönüşen hikayesi değil hikayenin her eşyayı birer canlıya dönüştüren anlatım tarzı ile bir dönemi ve bir muhiti kanlı canlı kafamızda yaşatan edebi kudreti.