Puan vermedi·640 syf.··Beğendi
· Olasiliksizdan sonra yazarın bütün kitaplarini okuyasim geldi , Empati ilk başta gözümde buyuse de kalın olduğu icin, ilerledikçe konu açılmaya basladi ve sürükleyici sayılabilecek , sikmayan ama bir olasiliksiz kadar heyecanlı olmayan , okunmaya değer kitap .