İlk kitabın ortalara doğru çok yavaş aktığını söylemiştim. Bu kitap daha baştan yavaş akıyor. Yavaş akmak kötü manada değil yavaşlığı bile mükemmel yazıyor yaşar ağabey. Ama maalesef çok üstünde duruyor bazı şeylerin. Serinin üçüncü kitabına geçmeyeceğim maalesef.