Bu kitap Irazca üçlemesinin son kitabı. Diğer kitaplarına göre daha az beğendim çünkü siyasi olayları okumak (o döneme ve siyasete ilgim olmadığından) beni çok sıktı. Fakat yine dili çok akıcıydı ve yine olayların çok olduğu bir kitaptı. Çok sevmemiş olsam da o dönem yaşanan olaylar hakkında bir fikir oluşturduğu için okuduğuma sevindim. Bu üçlemeyi okumanızı öneririm.