Allahım bu nasıl bir edebi eserdir okurken gözlerim kanadı. Yazar edebiyatta nirvanaya ulaşmış resmen. 17 yaşındayım ama benle alakası yok. Ben kitap okumayı seven felsefe yapan çılgındelisi bişeyim burda anlattığı 17 türk dizilerinden fırlamış sanki. Ömründe toplasan 3 kitap okumamış arkadaşım kitabı okudu sırf herkez okuyo diye. Ama yazarı tebrik ederim güzel pazarlama taktiği