·224 syf.····Okunma: 30 Eylül 2024 00:54 Çok etkileyici bir hikayeydi. Kitap boyunca üzerimde Julia'nın çaresizliği gezindi. Sonunu düşünüp düşünüp durdum fakat tahminlerimle alakası bile yokmuş. Kitabı okuyamadığım zamanlarda bile kitap aklımdaydı.
Yazarın sondaki "Tarihsel Notlar" Bölümünde verdiği bilgiler ve onurlandırdığı insanlar çok değerliydi bence. Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum.
İyi okumalar :)