Narziss ve Goldmun, siyah ve beyaz, sıcak ve soğuk, eksi ve artı, gece ve gündüz, akıl ve delilik, güven ve güvensizlik, sakinlik ve çılgınlık, bilim ve sanat... Birbirine zıt gibi görünüp birbirini tamamlayan dostluklar...Doğrular, yanlışlar, hayatımızı istediğimiz gibi geçirebilir miyiz, hayatımız sadece bize mi ait gibi onlarca soruyu sorduracak bir okuma deneyimi oldu. Hesse okumak iyi edebiyatın izinde olduğumuzu bize hatırlattı