Güzel fakat uçuş denemeleri kitabına göre çok yavan kalmış. Belki de ben beklentiyi fazla yüksek tuttum. Daha çok gezi yazılarından oluşuyor. Kimi denemeler de çok tekrara düşmüş. Aynı kitap içerisinde aynı cümlelerle defalarca karşılaşıyorsunuz. Lakin Mustafa Kutlu’ yu anlattığı bölüm için dahi okunmalı.