Psikiyatri denilen sektörün aslında bir tıp dalı olmadığını, sosyal bilimlerden psikolojinin de onun rayına itilmesi sûretiyle çözümden ziyade problem üreten bir yapının dünya üzerinde ortaya çıkarıldığını ve bunun ilaç lobileri tarafından nasıl desteklediğini hayretle öğrendim. Kaygı, korku, hüzün, sıkıntı tıpkı sevinç, neşe, mutluluk duyguları gibi sıradan ve insanî duygulardır. Fazla veya az olması hastalık anlamına gelmez. Zaten piyasadaki depresyon, anksiyete, OKB, vb. durumlar kitaplarda dahi hastalık olarak geçmez. Tüm bunlar daha fazla ilaç ve terapi satma derdinde olan sektörün yanlış kodlamalarıdır. Bu bozuk yazılımı değiştirmenin yolu ise doğru kodlamadan geçiyor. İşte bunun nasıl yapılacağı kitapta gayet ayrıntılı şekilde anlatılmış. Mezkûr eser, bu yönüyle bir kitap olmanın yanında bir nevi ilaç ve terapi özelliği taşıyor. İsteyen yazarın aynı işlevdeki videolarıyla kendi yazılım sürecini hızlandırabilir. Yine YouTube sayfasındaki yüzlerce canlı tanık örneğiyle bunun nasıl yapılacağını öğrenebilir. Sadece bir kitap ve video kördüğüm olan sorunları çözebilir mi demeyin sakın. Çünkü pekâlâ OLABİLİR!
youtube.com/playlist?list=P...