Her Şeye Rağmen ….
Herkese ve her şeye hak ettikleri gibi (kötü) yaklaşırsak, biz de (kötü) bir şeyleri hak eden biri haline geliriz… Bazen, belki de çoğu zaman, her şeye rağmen inandığımız güzel, iyi ve doğru yaklaşımlar içerisinde olmalıyız hak edilmese bile… Ama şuna da inanırım: kötü davranmaktan da korkmamalıyız; bu, kaçmaktır hayattan… Bedelini bilip yaşamayı göze almak da iyi bir şeydir sanki… ( Gnosei Seauton )
Felsefe-Düşünce
·1 alıntı·
26 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Birlikte okunabilecek bir alıntı/m: #112655666 (şiir) .
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Birlikte okunabilecek bir alıntı: 🎵Kalbimi yerinden söktün Hançerleyip hapsettin Esaretin tadı dilimde Cesaretim bilmem nerde? Beni lüzumsuz yere beklettin Çeker gider miyim sence? Aynaları yumruklarken İlk defa aşk bir işlence (……) 🎵Bugün seni öldürsem mi? Cesedine tükürsem mi? Kargaları gözlerinle bes-le-sem mi? Ya da vazgeçip yalnız üzülsem mi? Affetsem mi, affetsem mi, affetsem mi? 👨‍🎤 Özlem Tekin; Kargalar; 2013 🎵