Merhaba sevgili kitap kurtları; sonunda Bernard Schlink'ten bir eser okuyabildim, ama ne eserdi, harika bir polisiye -macera- gerilim-aşk- entrika dolu bir kitaptı. Yazarın "Okuyucu" kitabını da gelecek ay okumayı düşünüyorum. Bu eserle yazar, Almanya'nın en büyük ödüllerinden birini kazanmış.
Genç Alman avukat George Polger, Almanya'daki hayatından sıkılıp Fransa'ya gider, çevirmenlik işi ararken Mösyö Bulnakof'tan hayli yüklü bir ücret karşılığında bir iş alır , bu işle uğraşırken Françoise ile tanışır ve kendini aşk-entrika- gerilim - macera dolu bir hayatın içinde bulur. Bakalım bu işten kurtulabilecek midir? Nicedir böyle bir eserle karşılaşmamıştım, gerçek bir edebiyat şöleni... Kitabın adını da açıklıyor, çok güzel ve ilginç bir öykü fakat spoiler olmasın diye sizinle paylaşmıyorum arkadaşlar. Ama yazarın, bu öykü ile kitabın öyküsünü harika bir biçimde bağdaştırdığını belirteyim. Şiddetle önerimdir.