·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Kasım 2017 19:34 Hani derler ya tadı damağımda kaldı diye işte bu kitap için hissetiğim duygu tam olarak bu şekilde ifade edilir.Zaten içerik olan harika olan kitap m.k.perkerin çizimleriyle mükemmel olmuş.Livaneli gene gönül telime dokunmuş!