·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Kasım 2017 00:44 En derin acılarla sarsıldığım bir romandı. İçime dokunan, içime işleyen ve içimi lime lime eden... Keşke bir şey yapabilsem deyip, elimi uzatıp romanın içine girmek istediğim anlarla çevirdim sayfaları. Hiçbirini, hiçbir acıyı unutmuyorum. Ömrüm boyunca unutmayacağım.
Evet bir yazar ancak bu kadar dokunabilir bir insana. Dokundu ve ben artık bu kitabı okumadan önceki ben ile aynı değilim.
''Yeniden iyi biri olmak mümkün.'' Okuyun ve hep birlikte mümkünleri başaralım. Bir hayat için, bir çocuk için, bir nefes için veyahut bir uçurtma için...