Ruh Adam Atsız'dan okuduğum ikinci kitaptı. Başlangıçta bir Uygur masalıyla başlıyor ve ben bu şekilde devam edeceğini sanmıştım. Ama sonra yazar, gerçek hayata dönüp farklı karakterlerle o masalı yaşatıyor bize. Hayallerle gerçekler biraz karışıyor yer yer ama aslında güzel ve farklı bir kitap. Dili gayet akıcı ve konusu merak uyandırıcı. Ayrıca kitap şiiri, tarihi ve gerçeküstü şeyleri de barındırdığı için çok dolu ve zengin bir okuma sundu bana.
Ben özellikle son kısımda yer alan Tanrıyla hesaplaşma kısmını beğendim. Ama en sondaki Ülker, Emine gibi yeni öğrencilerin olduğu kısımda sanki daha devam edecekmiş hissine kapıldım. Keşke ikinci bir devam kitabı olsa diye düşündüm, sonu biraz havada kalmış gibi hissettirdi. Merak edenlerin okumasını öneririm.