·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Kasım 2017 18:43 Romeo ve Juliet, Shakespeare'in güzel bir tiyatro eseri. Çok sürükleyici bir solukta okunabilecek bir kitap. Bazı işlerden dolayı yeterince vakit ayıramasam da çok beğenerek ve severek okudum. Okurken günümüzle bir kıyas yapınca Romeo'nun aşkına, Juliet'in onun aşkına bağlı kalışına imrendim. Ölüme de birlikte gittiler.. Doğru aşk nerdedir kimdir fikrim yok... Doğru aşkı bulmanız dileklerimle... kitabı okumanızı tavsiye ederim. Juliet'in babası Capulet ile konuşmak ve kızınızı sevdiği adam Romeo'ya verin demek istedim. Kızı ölünce mezarının başında üzüldüler neden peki güzel bir sevgiyi çok gördüler... Gerçekte böyle durumlar hiç yaşanmasa ve sevenler mutlu kalsa..
(Not: Mevlit Kandiliniz mübarek olsun :))