Okuduğum ikinci Ahmet Ümit romanıydı lisede okumuştum ve bu kitaptan önce İstanbul'un tarihini böyle merak etmemiştim kitapta anlatılan her tarihi olayı araştırmıştım bi dönem ve bana baya bi katkı sağladığı gerçek:) Türk polisiye yazarları içinde tek geçeceğim bir yazar ve çok çok beğendiğim bir kitap ön planda dostluğu anlatırken arka plandaki tarihi doku insanı sarıyor.... Bir sonraki sayfayı merak ettiren bir kitap :)