Abimin kütüphanesine daldım ve her kitabını okuyorum. Kendisi özel eğitim öğretmeni olduğu için bu kitap da alanının kitabıymış. Aslında en başında basit ve amacı belli bir mesaj vermek olan bir kitap olduğunu anladım ama başlamışken bırakmak istemedim. Ortaokula giden biri için gayet keyifli bir kitap olabilir.