Puan vermedi·424 syf.····Okunma: 05 Temmuz 2024 10:24 Daha en basindan sizlere siddetle onerecegim bir kitapti, bir arkadasim tarafindan tanistim bu kitapla. Ilk 50 sayfasi sıkıcı demiyecegim ancak yazar bu ilk kisimda lazim olacagi yzre her bir tafatan kitap karakterlerini bizzat tanitmis. Zaten ilk 5p sayfadan sonra elinizde olmadan hem hikayenik gidisatini merak ediceksiniz hemde bolum aralarinda gizlenen birbirinden ilginc bilgilerle hem sasiracak hemde "yok artik" diceksiniz. Seriyi bitirmis biri olaraktan soyluyorum, sasirmaya hazir olun, cunku yazar sasirtmaktan asla ama asla bikmiyor. Hikaye kismina cok kendinizi kaptirmayin dicem ancak eger brnim gibi duygusal sekilde cabuk etkilenen bir insansaniz size bastan iyi sanslar dilerim.
Bu dedimlerim asla sizi korkutmasin, ne kadar üzülüp sinirlensemde okudum en iyi romanlardan biriydi kesinlikle.