Puan vermedi·488 syf.····Okunma: 11 Eylül 2024 00:00 Bu kitap serisinin cidden en iyi kitabi olucak potansiyele sahip olan o 2. Kitap...
Evet pia materi bitirir bitirmez arachnoid mater e baslayip, onuda hemen bitirip bizzat "neden boyle oldu..." diye sorgulayan insanlardan biriyim bende.
Pia mater de dura materde asiri guzel ve beni baska dunyalara goturen kitaplar olsa bile bu 2. Kitabin yeri bambaşka be.. gozunuzu korkutmak istemem ama en uzuldugum kitap bu olabilir. Hem mutluluktan hem uzuntuden hemde "boyle olmamaliydi" diye tekrar edip aglamalarimla dolu bir donemdi.
Evet ne kadar aglasamda yinede favori kitabim 2. Kitap. Cok fazla bir sey yazmayacagim, sadece gidip okumaya baslayin. Eger yarim biraktiysanizda, gidip vakit kaybetmeden kaldiginiz yerden okumaya devam edin, cunku bitirir bitirmez 3. Kitabıda bir kac gunde yalayip yutacaksiniz. Iyi okumalar..