Okurken sanki film izliyormuş gibi gelen ,sürükleyici bir kitap.Ve adanın içinde yaşıyorsunuz izlemini veren bir kitap.Eğer bir kitap film gibi canlanıyorsa gerçek anlamda okuyucu kitlesinde başarı yakalamış demektir.
Başkan emekliliğini geçirmek için adaya gelmesi adanın huzurunu bozacaktır.Başkan gidişatını değiştirmeye kararlıdır.Bu duruma Başta martılar karşı çıkmaktadır.
Başkanın her çözümü karmaşık hale getirir ve bir kişi en sonunda başkanı son yolculuğuna uğurlar...
Çoğunluğun oyuyla belirlenmiş kurallardan herkes memnunken bakalım neler neler oluyor...
Keyifli okumalar dilerim.
''İnsan her gün gördüğü denizin, evinin önündeki kayanın üstüne konan martının güzel olduğunu düşünmez.''