·116 syf.····Okunma: 08 Ekim 2024 02:10 Voltaire ilk defa okudum. Dili, anlatimi cezbedici; ele aldigi trajikomik durumlar cok iyi yansitilmis. Bence zamanini yansitan eserlerden diyebiliriz.
Ama cok sevdimmi bilemedim. Yani uzuldum, kizdim, cok iyi anladim ama bakinca oyle unutulmazda gelmedi bana.
Safdil, kitabin ismi olmasinin yanisira ana karakterimizinde ismi. Icinden geldigi gibi konustugundan kendisine bu adi vermis. Gel zaman git zaman oyle kimselerle karsilasiyor ve vahsilerin yetistirdigi bu insani oyle değişimlere surukluyorlar ki sonraki sıkıntıları kendileri hazırlıyorlar. Merskla okunacak kitaplardan.