Ah bu şiirler..
Kendi şiirimdir . Yorumlarınızı bekliyorum . Çünkü 1000 kitap ailesi olarak sizin düşünceleriniz benim için çok değerli . Şimdiden çok teşekkür ederim ☺️ 🙏🏻
Şiir
·
1.078 Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok başarılı kaleminize sağlık 🍀🍀
MariaPuderr
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim 🙏🏻
Asıl biz sana teşekkür ederiz cidden çok anlamlı hoşuma gitti,💕🤭
MariaPuderr
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim ☺️ beğenmeniz ve yorumunuz beni çok mutlu etti 🙏🏻
Kaleminize sağlık umarım devamı-da gelir
Öncelikle emeğinize , duygularınıza vede yüreğinize sağlık ,akıcı üslup güzel, mevsim itibariyle de ruhumuzu ısıttı .
Akmış, tıkanmamış, hiçbir sözcük eğreti durmamış.✨
Reklam
Kaleminize, yüreğinize sağlık✨
MariaPuderr
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim 🙏🏻
Kaleminize, yüreğinize sağlık 😊👌🏻🌸
MariaPuderr
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim 🙏🏻
Kaleminiz Daimi olsun şaire hanım