Stefan Zweig Kitap doğrudan bir kadının bir erkeğe yazdığı mektuplardan oluşuyor. Çok ince ve detaylı şekilde bir kadının psikolojisini pür dikkatle yansıtan bir kitap. Bir kadının aşkını, nefretini, öfkesini, kinini, sevgisini... Çok uzun süre önce okumuş olsam da hala hatırımda olan bir kitaptır. Tavsiye edilir. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu