9/10
·431 syf.··
2017 6. kitabı
Canan Tan'dan okuduğum ilk kitaptı. Lisedeyken okumuştum. Çok beğenmiştim. Bu tür romanların lise zamanında okununca daha çok zevk alınacağına inanıyorum. Bu kitabı suan okusam büyük ihtimal lisede okuduğum zamanki zevki alamacagim. Tabi bu benim dusuncem. Okumak isteyenlere tavsiye ederim dediğim gibi ben beğenerek okumuştum
Edebiyat
PirayeCanan Tan · Altın Kitaplar · 201350,4bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.