Ya bu kadını kim bu kadar okuyor 31. baskı ne ya? Hadi kötü yazıyorsun tamam da bu kitapta yaptığın nedir be abla. Olay örgüsü rastgele verilebilir de sayfalar neden karışık? Kim buna nasıl onay verdi de bastırdı? Hadi bastırdılar da okuyucular nasıl bunu okuyup beğendi? Abim yüzünden ablamızın okuduğum ikinci kitabı ikinci kere pişman oldum maalesef.