Puan vermedi·533 syf.····Okunma: 10 Ekim 2024 14:54 Ruhu hasta iki psikopatın hikâyesini anlatan bu kitabı sadece ben mi iğrenç buluyorum? Hangi ruh haliyle yazıldığını merak ediyorum. Kitap iğrençlik kokuyor. Silah ve uyuşturucu kaçakçılığı, fuhuş, alkol, cinayet, tecavüz, şiddet ve intihar eğilimleriyle dolu bir kitap, ve hatta kızkardeşe ensest hayali bile var. 15-16 yaşlarında küçük bir kız çocuğuna tecavüz edilmesi ve kadınlara yönelik şiddetin anlatıldığı paragraflar midemi daha da bulandırdı. Bana göre hikaye gençler için tehdit edici ve gençlerin bilinçaltına yerleşebilir. Bu yüzden kitabı 20 yaş altı gençlere önermiyorum.
Ayrıca okumak isteyen herkese keyifli okumalar diliyorum.