Bazı tebessümlerin bir serüveni vardır, bu yüzden seyrek uyanırlar, hiç görmediğimiz zamanlara gidip, orada anlık nefesler almak gibi... Okumadığım diğer incelemelerine dalmışım, bir süre buralardayım :)) Bazı insanların ruhunu okuyoruz cümlelerinde ve bu bana çok mucizevi geliyor, belki de bizi hâlâ buralarda tutan şey budur. İnsan ruhunun mucizevi doğası, bize özlediğimiz kokuları getiriyor...
Özlem hocam doğallığın ve içine doğru yürüme konusundaki kararlılığın bana ümit veriyor. Bunu hiçbirimiz başaramıyoruz. B12'sini içmeyi 'unutmuş' hastalar gibiyiz :) Bana sık sık bunu anımsatıyor cümlelerin. Okuduklarımıza ne kadar eşlik edebiliyoruz, eşiğinden içeriye girebiliyor muyuz? Üzerine düşün bunların, düşün bakalım neler çıkacak derken buluyorum kendimi 😅
Toplumun ve kendi savunma sisteminin dayatmalarına direnç gösterebilen, herkesin bir çırpıda tükettiği anlara hâlâ hayranlık duyabilen, şükredebilen, ihtiyaçlarından çok, daha ilerisini görebilmenin peşine düşen, belirsizlikleri kucaklayan, kusurları sahiplenen, en sıkıcı yükümlülükleri bile keyifli bir aktiviteye çevirebilen.. Yani Maslow'un kendini gerçekleştirme kriterlerine biraz yakın durabilen o güçlü insanlardan olabilmek dileğiyle... 🌿🌹
Balonları sayarken kahvemi taşırdım sanırım😅😍