Selamlar.
Okuma alışkanlıgımı kazanmaya çalışmaya başladıgım dönemde uğultulu tepelerden sonra okudugum ilk klasiktir.
Ne cesaret hem Balzac okuyacaksın bide üstüne en uzun eserini seçmişsin diye sorardım şimdi ki ben olsam.
Kitabı 2 günde yaladım yuttum vallahi.
Muhteşem bir tasvir, muhteşem bir kurgu.
Balzac size sıkıcı geliyorsa bu kitabı alın.