Üzgünüm ama 75 sayfalık bu şiir kitabı tam bir fiyasko. Oysaki kitap ismine hayran olup almıştım.
Kitap ismiyle benim hayal kırıklığım tam anlamıyla eşleşti diyebilirim. Kitap vadettiği başlığı yaşattı resmen.
Bu şimdi şiir kitabı mıymış !
Seneca ‘nın mektuplarını okumaya gidiyorum. Buralar beni hiç açmadı.