·434 syf.····Okunma: 13 Ekim 2024 00:00 Son zamanlarda okuduğum birkaç kitapta adı geçtiği için iyice merak ederek başladığım bu kitap yazardan okuduğum ikinci kitap.
Yazarın dili gayet akıcıydı, cümleler kısa kısa ve sade bir anlatımla yazılmıştı.
Konusuna gelecek olursak savaşta bir teğmenin bir hemşireye aşık olması ve sonrasındaki olaylar anlatılıyordu. Açıkçası Hemingway'in kendi hayatındaki gözlemleri sebebiyle savaşın anlatıldığı kısımlar çok gerçekçiydi. Ama aşkın anlatıldığı kısımları okurken çok sıkıldım çünkü diyaloglar çok alakasız geldi bana. Fakat kitabın sonuna geldiğimde (başta spoiler yemiş olmama rağmen) çok üzüldüm. Mutlu olmayan sonla biten kitaplar kalbimde bir yara açıyor, bu kitap da bir yara açtı. Okuduğuma memnunum, merak edenlerin okumasını öneririm.