İlk izlediğim yıllarda düşündürttüğü fikirlerden çok uzak olarak, şimdilerde bu filmi düşündüğümde gerçek hayatında bu filmdeki kadar kurgu olduğu, rüya kadar ayırt edilmez bir Hülyada olduğumuzu gün be gün aldandığımız hayata gülüyorum…Gerçek hayatta buradaki gibi illüzyondan ibaret bir Show sahnesi…Hiç farkedemediğiz sıkışıp kaldığımız bu zaman diliminde. Her şey olup bitmiş yaşanmışken levhi mahfuzda … Biçilen ömrün hakkını verme gayretindeki sınavımızda Allah yardımcımız olsun.
Tekrar anımsatıp daha iyi düşündürdünüz hocam teşekkürler🌸 Ve hayırlı geceler ile Günaydın ☺️