Puan vermedi·227 syf.····Okunma: 08 Ekim 2024 19:26 Bu gönül yarası, hazan sarısı, zaman ağrısı sende kalsın, ben taşıyamadım.”
İşte bu cümle ile kitabı okumaya karar verdim. Uzun süredir ilişki biçimi sadece ‘Aşk’ olmuş bir zamanda aşkın farklı hallerini okumak oldukça keyifliydi. Bir baba oğul hikayesi ile başlayan Anadolu topraklarının ruhunu ışıldatan, modernlikten çıkıp bize köklerimizi hatırlatan, toplumsal gerçekçi bir roman okuması oldu benim için.
Ardından filmini izleyerek iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum.Ama kitabın çok altında kalmış bir film olduğunu üzülerek söylemeliyim.
Siz yine de kitaptan vazgeçmeyin.
Keyifli okumalar…