Bu kitabın 75 baskı yapması şaka mı amk? Valla bu ülkede zengin olamayan dümdüz salaktır. Herkesin bildiği klasik hikaye. Zaten onlarca kişi tarafından yazılmış. Üstüne koyulabilecek bi şey yok. Bir de ben yazayım okurlarım okur demiş yazar ablamız da, okur neden okumuş onu anlamadım.