Yazarın okuduğum ilk ve tek kitabı şuan için. Toplumun değer yargılarına tam olarak uyum sağlayamayan bir insanın (Harry) incelemesini yapmış yazar. Kitabı okurken yazar hakkında hakkında yaptığım araştırmalardan kitabın biraz içsel tasvir niteliği taşıdığını düşünüyorum. Hafiften Ahmet Hamdi Tanpınar havasınıda hissettim metinde.