·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Aralık 2017 22:17 Jose Saramagonun severek bitirdiğim başka bir kitabı Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş. Birçok arkadaş kitabın içeriği hakkında cok güzel yorumlarda bulunmuş. Ben yazarın konu özelinde yani ölüm üzerinde olan ve olabilecek tüm ihtimalleri çok keyifli bir şekilde ortaya koymasını çok beğendim. Ayrıca araya bir kelime uzerine yarim saat aciklama yapması ve anlatici olarak araya girip yorum yapması kitaptan aldıgim keyifi daha da artirdi. Bunun dısinda sadece edebiyat degil diger konularda bilgili olduğunu da satir aralarinda cok guzel yansıtıyor. Keyifli okumalar