Kendim için kitabı Türkçeleştirdim. Lakin bu kitabın da resmi Türkçesi mutlaka olmalı. İlaç firma düşmanlığı ya da ilaç karşıtlığı yapmıyor. Bazı ilaçların nasıl, neden önplana çıkarılıp ve bundan da kimlerin pay aldığını çok güzel anlatıyor. Yazar (doktor) ayrıca mahkemelerde bilirkişi olarak da görev yapmış. Daha fazla para kazanma için insan sağlığını hiçe sayanların gerçek yüzlerini ortaya çıkarıyor. O zaman "gerçeklerle yüzleşmeye var mısınız?". Kitap hakkında yakın zamanda ayrıntılı inceleme yazısını yazmayı planlıyorum.