Üstada hak verdim. Üstad olduğu için değil. Okudukça kitabın türü, niteliği, içeriği sana yol gösterir ve sen artık okudukların dan dolayı yönünü tayin eder hale gelirsin.
Kendimden örnek vereyim. Ben yıllarca hiç roman okumadım. İslami kitaplar, psikoloji kitapları, Osmanlı tarihi, yakın Cumhuriyet tarih, kişisel gelişim kitapları diye sıralama yaparken dünya klasikleri ve romanlar çok sonra geldi. Şimdi ise, anı, biyografi kitapları ilgimi çekiyor ve okuyorum. Keyifli okumalar olsun muallime hanım 👍