Puan vermedi·352 syf.··
2024 13. kitabı
Bu kitabı çok beğendim iki kez okudum bir kez uygulanmadan ikinciyi de elden kitap alıp okudum çok sevdiğim bir kurgu kitap annesi Türk babası yabancı bir karakteri konu alıyor kızın savaştığı hastalıkları kızda birden fazla hastalık var yaşı küçük doktorlar çok fazla yaşayamaz diyorlar en önemlisi kızın kalbi çok değerli kızın peşine bu yüzden düşen insanlar oluyor hepside onu öldürüp kalbini almak ve kalbî isteyen kişiye götürmek istiyorlar kızın öz babası kızı için bir suikastçi tutuyor suikastçinin ilk kez bir kadın kurbanı olacak kızı öldürmeye giderken gece yarısı kızın dışarıda çiçeklerden bir yaprak kopardığını ve çok mutlu olduğunu görüyor kızı takip ediyor kız onu fark ediyor ve ünlü bir suikastçi olduğunu biliyorum bir yıl süre istiyor bir yıl sonra öldürmesini istiyor suikastçinin ilk kez gardı düşüyor kabul ediyor aradan geçen süre boyunca kıza yaklaşan kiralık katilleri öldürüyor kıza dokunmalarına izin vermiyor ve yavaş yavaş kızla aralarında bir bağ oluşuyor o bağ öyle büyüyor ki suikastçı kızın hastalıklı kalbi yerine Kendi kalbini vermek istiyor değerleri uyumlu gizlice test yaptırmış ve uygun donör olduğunu anlıyor ve ameliyat anına kadar herşeyi kızdan saklıyor kız ameliyat masasında anlıyor ve ben bu kalbi istemiyorum sen olmadan nasıl yaşarım düşünmedin mi diyor kimse kızı dinlemiyor ve narkoz verip ameliyat'a başlıyorlar ameliyattan günler sonra kız tam olarak kendine geliyor ve sevdiği adamın öldüğünü düşünüp kendini öldürmek istiyor çatıya çıkıp kendini aşağı atacak sevdiği adam günlerdir gözlerini açmasını bekliyor dışarı çıkıp sigara içiyor sevdiği kadını çatıda görüp hemen çatıya koşuyor sevdiğine bir türlü yaşadığını inandıramıyor kız kendini atmadan yakalıyıp sarılıyor kız onun sarılmasından sonra gerçek hayal olmadığını ve gerçek olduğunu anlıyor uzun uzun yazılacak bir kitap özeti ama bu kadarı yeterli bence okumak isteyenlere tavsiye ederim arada güleceğiniz yerlerde olacaktır
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20227,4bin okunma
·
319 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben daha okuyamadım kız 🥰
limon çiçeği
Gönderi Sahibi
Kesinlikle okumalısın balım 🤗😘