9/10
·196 syf.··
2024 3. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Ekim 2024 18:17
Göçüp gidenler koleksiyoncusu ile tanımıştım Şermin Yaşar’ı , dilini sevmiştim o yüzdendir ki bu kitabı da seveceğimi düşünüyordum,yanıltmadı . Okurken sanki tanıdığınız birinden bahsediliyormuş gibi hissettiren bazen güldüren bazen hüzünlendiren bazen düşündüren bir kitap. Birbirinden bağımsız öykülerden oluşuyor ve dili çok akıcı . Okurken dinlendiren ,sizi içine çeken kitaplardan . Gelirken Ekmek Al Şermin Yaşar
Gelirken Ekmek AlŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 20259,8bin okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.