Göçüp gidenler koleksiyoncusu ile tanımıştım Şermin Yaşar’ı , dilini sevmiştim o yüzdendir ki bu kitabı da seveceğimi düşünüyordum,yanıltmadı . Okurken sanki tanıdığınız birinden bahsediliyormuş gibi hissettiren bazen güldüren bazen hüzünlendiren bazen düşündüren bir kitap. Birbirinden bağımsız öykülerden oluşuyor ve dili çok akıcı . Okurken dinlendiren ,sizi içine çeken kitaplardan
. Gelirken Ekmek AlŞermin Yaşar