·352 syf.····Okunma: 05 Aralık 2017 20:27 En genel anlamıyla ütopya olarak nitelenebilecek bu tarzda bir romanı ilk kez okuduğumu belirtmeliyim. Okurken 1946 yılında yazılmış olmasına rağmen, ve her ne kadar ütopya olarak nitelendirilse de malesef bizden çok uzak hissetmedim. İnanılmaz betimlemeleri ile roman içerisinde kaybolup, karabasanlar çöküyor üzerinize. Yani 2 x 2 = 5 nasıl olabilir diyorsanız bence okuyun...