ᗩYᑎᗩᒪᗩᖇıᑎ ÖTEᔕIᑎᗪE
Yaşanan trajik bir olay ,yitirilen gerçeklik algısı içinde kendine rutin bir dünya yaratır Orion. Yarısı hayal , yarısı gerçek . Beynindeki dünya öyle güllük gülistanlık değildir. Kullanmakla kullanmamak arasında kaldığı ilaçlar , uykusuz kabus dolu geceler ,vedalaşmaktan korktuğu kokusunu ,sıcaklığını hissettiği minik kızı...
Orion bu geliş ve gidişler arasında bocalarken aynadaki bir çift kehribar gözün sahibi sığınacak bir liman olur hayatında Karmakarışık beyni neyin hayal neyin gerçek olduğunu bile ayırmaktan çok uzaktır.Bazen hayallere sımsıkı sarılır,bazen de gerçeklere..
Büyük bir bilinmezliğin içinde gerçekleri arayan Orion ile adım adım ilerlemek bazen acı verdi ,bazen de şok etti beni .Acılar içinde yaşanan sevginin en saf hali gülümsetti .
Beynin karmaşık yapısının gizemi içinde bize sunulan hikaye harikaydı .Yalnız aynalara bir süre şüphe ile bakabilirim O ruh halinin okura yansıtılması ,ters köşeler ,yaşanan aşk öyle bir bütün oluşturmuştu ki bayıldımmmmm
Kaleminize sağlık sevgili yazarım .Devamını bekleriz kitaplarınızın
İyi de gördüklerimle mutluysam hasta sayılır mıyım?Bana ne zararları var?Kime ne zararım var ?
Şimdi bana söyler misin, iyileşmek adına kendi yavruna kıyabilir misin kolayca? Sen kendi yavruna kıyabilir miydin, söylesene!