Okuduğum, ana karakteri köpek olan üçüncü kitap oldu. Daha öncekiler Sezgin Kaymaz'ın bir kitabı ve yine Jack ağabeyin Beyaz Diş'iydi. Sezgin ağabeyin kitabına bayağı giydirmiştim ama bu kitap ondan da beter. Hiç mi hiç beğenmedim.
Vahşetin ÇağrısıJack London · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202443,3bin okunma