“Çünkü” insanlar çok acımasız…
“Üzül, ama bunu belli etme, içinde sakla!
Sayfa 25·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
1.814 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
paylaşılmadığı zaman üzüntü daha çabuk atlatılır