Yarısına kadar geldim. Maalesef, daha fazla bu kitaba zaman ayırmak sırada bekleyen onca kitaba haksızlık olacak diye düşünüyorum. O kadar çok kişi var, o kadar çok gereksiz ayrıntı var ki, dersiniz günlük muhabbetlerden öteye gitmiyor. Konu yok gibi zaten. Benden bu kadar bu kitap için :)
13 Şubat 2025 tarihi itibariyle sonunda kitabı bitirdim :) Kitabın sonu itibariyle kitaba haksızlık yaptığımı anladım. Kitaba sakin kafayla okumaya başlamamışım. Konusu itibariyle fena bir kitap değil. Ama kitabı sakin bir yerde ve sakin bir kafa ile okumak kaydıyla daha keyifli olacaktır.