·176 syf.····Okunma: 10 Ekim 2024 11:26 Beğenmedim. çünkü olaylar çok kopuk geldi bana beni içine çekmedi kitap. Konusu yarım kalan bir aşk hikayesi ama daha güzel anlatılabilirdi. Kitaba başlamadan önce olayların gatsby tarafından anlatıldığını düşünmüştüm ama gatsby'nin komşusu tarafından anlatılıyor. Konusuna gelecek olursam ne iş yaptığı belli olmayan zengin gatsby'nin eski aşkını yıllar sonra bulup tekrar ona geri dönmesini istemesi. Tatmin olmadım bu yıl okuduğum kitapların içinde sanırım şimdilik beğenmediğim tek kitap. 6/10