Detay ve tasvir olması normal değil mi? Bu bir kitap sonuçta. Hikaye ya da köşe yazısı değil. Ayrıca yazarın üslubu bu. Masalsı anlatım ve tasvirler. Sizi zaman ve yer bağlamından kopararak düşünmeye ve hayal etmeye zorluyor.
Doğrukalemi çok güçlü hikayeler arası geçişler çok güzel
bunda sorun yok. Tasvir ve detay olmalı ama çok fazla olunca sıkıyor insani dediğim gibi çok ayrıntı, tasvir olunca hikayeden kopuyorsun bu benim düşüncem